21.11.07

El sol a la pell

Respirar l'aire i sentir-lo especial. Esbossar somriures amb el deambular de la gent. Sentir cada un dels sentits oberts i selectius, buscant l'essència de cada petit instant.

El petó del vent a la galta.
Les notes de colors, rastre de cada vol irregular sorprès en l'aire.
El xiscle burleta d'aquella cotorra.
La carícia del sol a la pell.

Vaig cantant
fluixet pel carrer com un babau
aquesta cançó que tinc al cap
des que m'he llevat
i s'ha enganxat com les lleganyes.

Vaig cantant
fluixet pel carrer com un nen gran
aquesta cançó que et vull donar.
Et porto al damunt i m'agrada.

La tarda té un no sé què que es mou a batzegades.

13 comentaris:

Kiara ha dit...

A partir d'ara et diré babau... es mes bonic que monu...
:P

Sigo sin entender por qué estando en tantos clubs aun no nos habimos cruzado... quizas de cuando uno iba al gimnasio y el otro no... quien sabe!


El so del vent encara agafa mes força cuan pots escoltar els color de la natura movense al teu voltant.

Babauuuuuuuuuuuuuuu.

el Lloro ha dit...

Iniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!!!
Quina alegria, ui quina alegria, ui quina alegriaaa, uiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!
Escoltaaaaaaaa: les cançons que es canten fluixet pel carrer com un babau són les millors cançons que es fan i es desfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!! Ah que sííííííííííííííí???

Kiara ha dit...

Wala!! el lloro!!!! mira que habia escoltat parlar de él, pero no m'ho habia trobat maiiiiiii.
:P

Babauuuuuu! quna pooorrrr, oi que els lloros no mengen armadillos?

init ha dit...

Doncs no ho sé... ets un armadillo amb gust de pipa?
;p

Kiara ha dit...

joooo, intento provarmeee, pro me punxat la llengua amb la meva armadura.
No se si tinc gust a pipa o no :(

el Lloro ha dit...

Que consti, que consti, que constiiiiiiiiiiiiiii, que sóc un Lloro vegetariàààààààà!!! Jo, a les bèsties, les deixo tranquil·les; bé prou que us en cuideu els humans, d'emprenyar-leeeeeeeeeeeeeeees!!! Hum!

Anònim ha dit...

Lloro, no et facis l'ofès, que no s'hi escau. A més, no el coneixes de res, l'armadillo; i si és una bona persona, què? Eh?

el Lloro ha dit...

A l'armadillo no el conec de res però a tu síííííííííííí!!!
Iniiiiiiiiiiiiit, activa el filtre anti-bruixes, vaaaa, que se te n'acaba de filtrar unaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Fot el camp d'aquest bloc tan maco, bruixa, més que bruixaaaaaaaaaaaaaaa!!! On tens l'escombraaaaaaaaaaaa??? Vaaa, que no tenim tot el diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Kiara ha dit...

uix, la que he liat...
jo nomes soc una persona reconvertida en armadillo pel culpa del init... i es clar, aquest cambi ma produit un cacao al cap mooolt gran... i ja no em recordaba de si el lloros mejaben o no armadillos, era de vital impotancia!!!jooooooo.

el Lloro ha dit...

Tranquil, armadillo, tranquil, no passsssa nááá!!! Jo et puc explicar tot el que necessitis saber i jo sí que sàpiga, perquè si no ho sé no podré pas explicar-t'ho, però si ho sé, i tant que t'ho explicarééééééé!!! Tantes i tantes vegades com calgui, perquè, a mi, en qüestions de paciència, no em guanya ningúúúúúúú!!! L'únic ésser capaç de treure'm de polleguera de forma immediata és aquest cordons de bruixa que ronda per aquí i que no puc ni veure, ni ensumar, perquè em desfà el sistema nervióóóóóóóóós!!!

el Lloro ha dit...

Pel ceeert... Ara que m'hi fixooooo... Iniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!!! Tu pots reconvertir persones en armadillooooooooooos??? No seràs pas fill de la bruixaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa??? Oi que nooooooooooooo???

Anònim ha dit...

Saps una cosa, INIT? T'hi veig. Ho has escrit i t'hi veig, ben bé com si et mirés a través d'una finestreta. Els teus escrits tenen un no sé què que destil·len màgia... ;)

Anònim ha dit...

Lloroooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!! Hombre, ditxosos los ojus!!!!